Zwiększaj zaangażowanie
i sprzedaż dzięki strategii na social media
Znajdź platformę dla siebie i wykorzystaj social media jako narzędzie marketingowe.
Social media
jako narzędzie marketingowe
Media społecznościowe to miejsca, w których możesz budować zaangażowanie
i lojalność klientów. To również ogromna przestrzeń marketingu szeptanego
oraz reklamy. Coraz więcej platform społecznościowych otwiera także
marketplace’y. Jak wykorzystać ten potencjał?
Pomożemy Ci wybrać platformy najlepsze dla Twojego biznesu.
Zidentyfikujemy grupy docelowe i stworzymy dostosowane do nich treści.
Strategia
social media
Skuteczna strategia social media łączy budowanie społeczności, działania
reklamowe i sprzedażowe. Teksty do mediów społecznościowych muszą być
dostosowane do specyfiki każdej z platform i pożądanej grupy docelowej.
Ważnym elementem wszystkich strategii marketingowych w social mediach
jest zróżnicowanie treści.
Publikowanie dokładnie tego samego na wszystkich portalach społecznościowych jest nieopłacalne. Podpowiemy ci, jakie treści publikować
w poszczególnych kanałach i jak zaplanować działania nakierowane na potencjalnych klientów.
Teksty do mediów społecznościowych dostosowane do platformy
Każda platforma ma nieco inne algorytmy wyszukiwania i rekomendowania treści. To zaś oznacza, że social media marketing
wymaga dostosowania komunikacji do różnych platform. W CFEC obsługujemy treści na popularne platformy, takie jak:
Interesuje Cię inna platforma
w mediach społecznościowych – niszowa,
branżowa albo zagraniczna?
Szukasz niestandardowych rozwiązań
dla komunikatorów (np. Discord, Telegram)
lub wsparcia w budowie wypowiedzi bota (np. na Messengerze)?
jak możemy Ci pomóc?
Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.
wyślij zapytanieOdpowiedni język i zaangażowanie pomogą Ci zbudować społeczność,
która z czasem stanie się najcenniejszą bazą klientów!
Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC
Zadbaj o swoje treści do mediów społecznościowych.
Zoptymalizujemy je dla Ciebie z myślą o wizerunku i sprzedaży.
Facebook
posty, grupy, sprzedaż na żywo
Żadna strategia społecznościowa nie może pominąć Facebooka.
Możesz na nim być lub go omijać, ale to zawsze świadoma decyzja.
Jeśli decydujesz się na obecność na Facebooku, podpowiemy, jak wykorzystać
jego funkcje i jak komunikować się z Twoją grupą docelową w taki sposób,
by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Instagram
posty i relacje
Instagram to doskonałe narzędzie marketingu w social mediach, a także
platforma sprzedażowa! Masz w ofercie atrakcyjne wizualnie produkty? Chcesz
budować społeczność, która będzie je kupować bez wychodzenia z aplikacji?
Pomożemy Ci tworzyć odpowiednie teksty na Instgarama, planować kalendarz
publikacji postów i relacji.
Pinterest
tablice, aktywne prowadzenie kont
Pinterest kojarzy się z obrazkami i algorytmem świetnie dobierającym rekomendacje. Ale to także ogromna wyszukiwarka, dla której wielkie znaczenie mają teksty towarzyszące grafikom.
Jeśli masz już pomysł na swój profil Pinterest, napiszemy dla Ciebie teksty,
które pomogą Ci zrealizować wszystkie wyznaczone sobie cele. A jeśli jeszcze
nie wiesz, od czego zacząć, pomożemy Ci obmyślić cały plan.
LinkedIn
treści na strony firmowe, posty,
artykuły LinkedIn Pulse
LinkedIn to w wielu branżach podstawowe narzędzie marketingu B2B. To także
świetne miejsce do budowania marki firmowej lub osobistej, zwiększania
widoczności treści, a także angażowania społeczności. Możliwości jest
naprawdę dużo.
Napiszemy dla Ciebie angażujące posty i merytoryczne artykuły
LinkedIn Pulse. Przygotujemy opisy na stronę firmy albo na Twój profil.
Zaplanujemy też i przeprowadzimy dla Ciebie kampanie sponsorowane.
Napisz do nas i włącz media społecznościowe do swojej kampanii marketingowej.
Nasze przykładowe realizacje
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy plany i treści
w trakcie zamkniętych projektów.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?
Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!
Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?
Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.
Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?
Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.