Skuteczne opisy produktów i kategorii
dla Twojego sklepu internetowego
Poprawimy Twoje wyniki widoczności i sprzedaży.
Skuteczne i unikalne
opisy produktów oraz usług:
- wspierają decyzje zakupowe klientów;
- zawierają najważniejsze i jednoznaczne informacje o produktach;
- wykorzystują CTA;
- prezentują największe zalety produktu;
- pozycjonują produkty i Twój sklep w wyszukiwarkach
(tworzone zgodnie z zasadami SEO).
Opisy kategorii:
- zwiększają siłę kart produktów w wyszukiwarkach (SEO);
- wzmacniają zaufanie do Twojego sklepu;
- informują potencjalnych klientów o ogólnej charakterystyce
produktów w sklepie internetowym.
jak możemy Ci pomóc?
Opisz nam swoje potrzeby i oczekiwania, a wrócimy do Ciebie z konkretną propozycją.
wyślij zapytanieDzięki odpowiedniemu nasyceniu opisów słowami kluczowymi twoje produkty mogą zyskać widoczność
w wyszukiwarce Amazona czy Allegro, a także w wynikach Google.
Paulina Świetlak, koordynatorka projektów SEO
Tworzymy opisy dla ludzi, które działają także na algorytmy
Opisy produktów,
usług i kategorii – dla SEO
- Wiemy, jak tworzyć opisy produktów oraz kategorii w sklepie internetowym.
Zadbamy o to, aby uwzględniały odpowiednie słowa kluczowe. Ich liczbę i rodzaj
dostosowujemy do specyfiki Twojego produktu, charakteru marki i poziomu
konkurencji. - Wykorzystujemy słowa kluczowe dostarczone przez klienta lub przez nasz
wewnętrzny dział SEO. - Dostosowujemy działania do strategii marki. Pod uwagę bierzemy planowane
działania SEM i łatwość pozycjonowania z wybranymi frazami kluczowymi - Dbamy o wewnętrzną spójność opisów, fraz kluczowych i tagów. W ten sposób
usprawniamy pracę wewnętrznej wyszukiwarki Twojego sklepu. - Pomagamy algorytmom, stosując odpowiednie formatowanie i strukturę opisów.
Poprawimy Twoje pozycje
w wynikach wyszukiwania Google
(i nie tylko).
- Piszemy jasne opisy, w których zawieramy najważniejsze,
najczęściej
wyszukiwane informacje. - Stosujemy język korzyści. Proponujemy skuteczne CTA.
- Dbamy o wizerunek Twojej marki. Opisy produktów będą pasowały
do charakteru
Twojego sklepu. - Wszystkie opisy wyjdą spod ręki zawodowych copywriterów.
Twoje teksty będą
poprawne, przejrzyste i odpowiednio sformatowane.
Zadbamy o doświadczenie Twoich klientów
Umów konsultacjęNasze przykładowe realizacje
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy opisy produktów, usług i kategorii w trakcie
zamkniętych projektów.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.
Rzetelne, angażujące i naturalnie brzmiące opisy z odpowiednimi frazami kluczowymi to sposób na realizację
obydwu celów: przyciągnięcia klientów do sklepu i przełożenia ich obecności na sprzedaż.
Agnieszka Wąsowska, kierowniczka działu treści i SEO, CFEC
FAQ
najczęściej zadawane pytania
Nie mam działu SEO.
Czy znajdziecie dla mnie frazy kluczowe?
Oczywiście! Pracę nad kartami produktów poprzedzamy identyfikacją słów kluczowych, aby uwzględniać je w tekście od samego początku. Jeśli nie masz własnego działu SEO ani gotowych list takich słów, przygotujemy je dla Ciebie!
Mam już treści. Czy pracujecie z gotowymi
opisami produktów, usług i kategorii?
Tak – oferujemy usługi optymalizacji, co oznacza, że pracujemy z istniejącymi już treściami klienta. Analizujemy stronę i wykorzystywane w opisach frazy kluczowe. Sprawdzamy, czego brakuje. Następnie przypatrujemy się konkurencji pod kątem wybranych fraz kluczowych i wybranych produktów. Na tej podstawie możemy dokonać optymalizacji SEO kart produktów, dzięki którym uzyskają one wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania – na platformie i poza nią.
Sprzedaję w wielu krajach.
Czy przygotujecie opisy na każdy rynek?
Współpracujemy z ekspertami lokalizacji, którzy przetłumaczyli tysiące opisów produktów przeznaczonych na kilkadziesiąt rynków Europy, Azji, a także obu Ameryk. Zapewniamy najwyższą jakość tłumaczeń i dostosowania do rynków docelowych.
poczytaj na blogu
e-comm
Przez słowa do serca kupujących, czyli rola treści w odnoszeniu sukcesów sprzedażowych na Amazonie
Aby w ogóle móc zacząć myśleć o sukcesie sprzedażowym na Amazonie, powinniśmy przede wszystkim zadbać o widoczność marki oraz o to, aby oferta trafiła do jak największej liczby odbiorców.
social
Jak założyć profil firmy na LinkedIn
W dobie cyfryzacji wszystkie, nawet najmniejsze firmy muszą być dostępne w sieci. Od dawna już powszechny jest pogląd, że jeżeli jakaś działalność nie ma chociażby strony internetowej i fanpage’u na Facebooku, to w zasadzie nie istnieje.
SEO
Błędnie zapisane słowa kluczowe – jaką pełnią rolę w SEO?
Nie ma żadnych wątpliwości, że słowa kluczowe są niezwykle ważne pod względem pozycjonowania. Pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, o czym jest tekst i na tej podstawie oceniają jego atrakcyjność.