Nasz klient – Locatheart

Agencja tłumaczeń locatheart to nowoczesna firma, która zajmuje się lokalizacją i tworzeniem treści, wykorzystując w tym celu zaawansowane technologie. Szeroki wachlarz oferowanych usług obejmuje takie branże i obszary kreacji jak m.in. e-commerce, marketing, SEO, IT, gry planszowe, mobilne i komputerowe, napisy filmowe czy teksty prawne.

Kampania aktywacyjna

Kampanie aktywacyjne są jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie zaangażowania biernych obserwatorów i subskrybentów, którzy do tej pory nie wchodzili w żadne interakcje z publikowanymi przez nas treściami.
Dla agencji locatheart stworzyliśmy pierwszą kampanię aktywacyjną na platformie LinkedIn – miała ona przykuć uwagę nieaktywnych obserwatorów i skłonić ich do konkretnego działania. Sponsorowany tekst zachęcał do nominowania firm, które mogłyby otrzymać darmowy audyt polegający na obiektywnym i kompleksowym sprawdzeniu treści pod kątem poprawności językowej. Post konkursowy został opublikowany w mikołajki, a dodatkowo wzbogacony o grafikę nawiązującą do kartek z życzeniami świątecznymi.
• Generują tzw. linki wychodzące, poprawiając pozycję stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Pozyskiwanie tego rodzaju linków to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny.
• Budują ekspercki wizerunek osób i firm, który znacząco wpływa na ich rozpoznawalność w sieci.
• Pozwalają dotrzeć do możliwie najszerszego grona odbiorców, co przekłada się na zwiększoną liczbę potencjalnych klientów.
Nasze artykuły miały na celu zapoznanie czytelników popularnych portali z Platformą Nethansy oraz usługami oferowanymi przez firmę. Kolejnym etapem naszych działań była promocja konkretnej kampanii Nethansy – firma gwarantowała min. 100 000 € zysku lub 50% wzrostu sprzedaży w rok lub zwrot abonamentu. Przygotowaliśmy tekst po polsku, który następnie został przetłumaczony na inne języki i wykorzystany na rynkach zagranicznych Europy Zachodniej i Północnej.

Wyzwaniem było klarowne opisanie funkcji, jakie oferuje narzędzie Nethansy. W naszych tekstach zastosowaliśmy język korzyści, aby jasno przedstawić, co mogą zyskać sprzedawcy, jeśli w pełni wykorzystają możliwości Platformy Nethansy. Przygotowaliśmy również sekcję FAQ oraz szczegółowe opisy ofert dla poszczególnych handlowców działających na cyfrowych rynkach (resellerów, hurtowników czy właścicieli marek).

Strategia CFEC

W tego typu projektach eksperci CFEC:
• Proponują konkretne mechanizmy kampanii, dobierane pod konkretną grupę docelową.
• Przygotowują treści na potrzeby kampanii, zarówno w formie tekstowej, jak i graficznej.
• Monitorują przebieg kampanii i przekazują raport z osiągniętych wyników. Robimy wszystko, by pomóc klientom w realizacji zamierzonych celów.

Jeśli i Tobie zależy na klarownych opisach Twojego narzędzia lub usługi, skontaktuj się z nami już dziś!

Inne realizacje: