Copywriting: opisy funkcji Platformy Nethansy (SaaS)
Realizacje CFEC
Nethansa to firma oferująca strategiczne wsparcie sprzedaży na ośmiu europejskich rynkach Amazona oraz na Kaufland.de. W ubiegłym roku wypuściła na rynek zaawansowaną aplikację typu SaaS – Platformę Nethansy, która pomaga automatyzować sprzedaż, sprawnie zarządzać tysiącami cen, produktów oraz zamówień, a także prognozować obroty.
Nasz klient – Nethansa
Nethansa to firma oferująca strategiczne wsparcie sprzedaży na ośmiu europejskich rynkach Amazona oraz na Kaufland.de. W ubiegłym roku wypuściła na rynek zaawansowaną aplikację typu SaaS – Platformę Nethansy, która pomaga automatyzować sprzedaż, sprawnie zarządzać tysiącami cen, produktów oraz zamówień, a także prognozować obroty.
Content writing – profesjonalne opisy produktów cyfrowych
W każdym oprogramowaniu najbardziej liczą się jego funkcje. Opis możliwości danego narzędzia powinien być przede wszystkim zgodny z prawdą i napisany w przejrzysty sposób. W tego rodzaju treściach nie ma miejsca na niedopowiedzenia – przedstawiając najważniejsze zalety oferowanych produktów bądź usług, warto postawić na język korzyści, który uświadomi klientów, jak wiele mogą zyskać, jeśli zdecydują się na skorzystanie z naszej oferty.
Właśnie takie treści przygotowaliśmy dla firmy Nethansa i jej autorskiego systemu SaaS. Celem CFEC było sporządzenie opisów na nową stronę internetową – miały one przedstawiać Platformę Nethansy w jak najlepszym świetle, ale bez przekłamań. Na wielu rynkach tego typu rozwiązania wciąż uznaje się za nowość, dlatego zależało nam na stworzeniu materiałów o walorach edukacyjnych. Wyzwaniem było dla nas przygotowanie tekstu dla dziedziny przesiąkniętej zapożyczeniami z języka angielskiego. Użycie terminologii doskonale znanej stałym bywalcom wszelkich branżowych konferencji biznesowych nie sprawdziłoby się w przypadku mniejszych przedsiębiorców, którzy w świecie e-commerce dopiero stawiają pierwsze kroki. Współpracując z Nethansą i przyjmując cenne uwagi ekspertów, udało nam się stworzyć uniwersalne, ale też rzeczowe opisy usługi – merytorycznie przystępne dla wszystkich sprzedawców.
Strategia CFEC
W projektach obejmujących copywriting B2B nasi eksperci:
• Analizują oczekiwania i konkurencję klienta. Robimy wszystko, by przygotowane przez nas treści pomagały realizować zamierzone cele klienta oraz wyróżniały go na tle konkurencyjnych firm.
• Dobierają formę i optymalną długość treści. W zależności od oczekiwań klienta staramy się, aby nasze teksty jak najlepiej przykuwały uwagę odbiorców, a zarazem przekazywały wszystkie najważniejsze informacje.
• Wykonują KWR (ang. keyword research) na rynek polski i rynki zagraniczne. Dzięki dogłębnej analizie fraz kluczowych możemy maksymalnie zoptymalizować treści, tak aby poprawiały widoczność strony w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.
• Tworzą treści (także w innych językach). Agencja CFEC współpracuje z wykwalifikowanym zespołem tłumaczy, który jest przeszkolony w zakresie SEO.
• Przeprowadzają LSO (ang. linguistic sign-off), czyli ostateczną kontrolę jakości, dokonywaną – w tym przypadku – na opublikowanym już tekście.
Jeśli i Tobie zależy na klarownych opisach Twojego narzędzia lub usługi, skontaktuj się z nami już dziś!
Inne realizacje:
Pracujemy dla dużych i małych marek,
bazując na dwóch modelach:
jak możemy Ci pomóc?Tworzymy zamkniętą listę treści, których publikacja
jest następnie rozłożona w czasie.
Pracujemy w sposób ciągły, reagując na bieżąco na zmiany
trendów i optymalizując treści w miarę potrzeb.